I Cannot Sleeeeep!

Ytterligare en natt då man inte kan somna..seeegt som in i helvete! Kl e nu typ halv tre ^^.
Somnade halv sex i onsdags å vid halv fyra igår..palla..skulle upp kl nio oxå nog kul!
Har helt plötsligt fått ont i buken igen oxå =( -suck- jag som tänkt åka t stallet imon juue!!!
Låg å tänkte på alla killar som flugit förbi i mitt liv..både bra å dåliga minnen, mest bra =).
Måste bara räkna upp några av dom för att minnas ytterligare =P (Någorlunda ordning, nämner inga namn)

Nr.1 - Ojojoj så kär jag va i honom! Verkligen "love at first sight" =) Den mest underbara människan jag träffat! 
Nr.2 - Tyckte illa om han från början p.g.a rykten men sen ändrade jag mig..fast skenet kan bedra! Tog lååång tid innan jag kom över honom..men nu e de ett avslutat kapitel iaf.
Nr.3 - Var otrogen mot 2 flickvänner med mig, vilket jag skäms över som in i heelvete!
Love is blind but not the people around you, stupid!
Nr.4 - Det bästa som har hänt mig hittills tror jag. Underbart är kort men har endast mig själv att skylla =(

Och så några paranteser som ändå e värda att nämna:
Nr.5
- Eller nr.3 egentligen men..de va kort men mkt trevligt =) En underbar vän! Om jag säger såhär: Han e tillsammans me en av mina närmaste tjejkompisar, då fattar nog alla vem jag menar ;) och dom e så fiiina ihop så jag vill bara äta upp dom båda två! =D =D =D
Nr.6 - (Fel siffra men) Haha där va de oxå lite Love at first sight, ett underbart Gbgkalas 2004 iaf!
Nr.7 - Han fick mig verkligen att skratta..charmig på ett knäppt sätt =P låt mig citera ett sms en Söndag kl 17.00,
Out of nowere "Hej vad gör du? Sugen på lite brutalt sex eller?" Hahaha att jag inte dog av skratt just då =P.
Nr.8 - Han försvann lika fort som han kom..jävligt synd att jag inte gjorde nåt åt saken..Såå underbar å sjuuukt fin!!! Men än är hoppet inte ute! Helt klart pojkvänsmaterial asså hehe =P
Nr.9 - Jag hade lovat mig själv att INTE fatta tycket för nån nere på Mallorca men lik förbannat gör jag de ändå! Är nån så underbar och go kan jag bara inte stå emot asså! Jag faller pladask! Det slutade dock tragiskt men jag har ännu en gång endast mig själv att skylla =( som sagt, Underbart är kort. 2 grymma veckor iaf!!!

HAHAHAHA Jösses de va rätt många =P ändå har jag inte nämnt alla hehe...säkert glömt nån viktig =P.
De har väl iofs bara varit riktig kärlek 2 ggr lr nåt..resten har bara varit inbillning å skräp typ haha...
Så nu har ni fått veta lite för mkt om mitt kärleksliv under åren.
I don't believe in true love anymore.

Live is a party, crash it!
Godnatt
Over And Out. . .



Uppdatering:

Jävla skitväder..blää..fyfan va trött jag e asså..vet inte när jag somnade inatt men d va sent iaf, snarare tidigt på morronen ^^.
Kom på att Nr 6, 7 å 9 inte kanske va så värda att nämna trots allt, dom har inte direkt haft nån påverkan på mitt liv om man säger så hehe..aja shit the same nu står dom där iaf!
Funderar på om jag ska orka ta på mig nåt å släpa mig ner t torget..behöver ta ut pengar t lite folk..lika bra att göra d nu så jag fått d gjort..ser iofs ut som hej kom å hjälp mig men får ta bankomaten vid Swedbank, den ligger avskilt iaf nu när systemet stängt =P.
Blir nog inte krogen ikväll iaf som jag hade planerat..har ju fått lite ont i buken igen =( så jag måste sitta någorlunda still vilket jag inte lär göra på krogen =P vill ju inte göra saken värre så jag missar julfesten nästa helg!
De får bli nån hemmafest ist...fast jag vettefan om jag e sugen på de ens..movenight kanske...hum som om inte jag har tittat på tillräckligt med film dom senaste veckorna hehe.

Nej tillbaka till verkligheten, nu ska jag käka frukost! (kl 14.25 hehe snart mat fan, pizza muums!)
Over And Out, again. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback