Exakt 2 Veckor Till Julafton!

Jahaja nu har man alltså varit på Östra å jag fick veta typ..INGENTING!!!!!!!!!! Gaah helt onödigt att jag ens åkte dit fan han hade inte ens sett bilderna bara läst va dom från Kungälv har kommit fram till så han visste inte om dom bara kan tömma systan lr om dom får operara bort den å kanske hela mjälten på köpet..jag har ju redan opererat mig en gång och varit sövd 2, men d va ju helt riskfritt så jag va inte ett dugg rädd...om de blir en stor operation nu kommer jag va så jävla rädd va! Jag vill ha kvar mjälten jue! =( Palla vaccinera sig mot ALLT lixom (man måste de om man inte har nån mjälte nämligen för den kontrollerar immunförsvaret för alla er som inte visste d) + att jag kommer få ett feeeting ärr precis under revbenen å där går d ju inte att dölja ='( nog roligt.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG HATAR SVENSK SJUKVÅRD!!!! :@
Vi har de ändå bra här jämfört me andra så jag undrar hur d e i andra länder då =S.
Men JÄVLIGT ROLIGT att man kanske kommer ligga på sjukhus eller iaf vara nyopererad på sin 20års dag ='( kul födelsedag wohooo...NOT!!! Sjukskriven en månad till -suck- också himla kul ^^.
Har börjat få problem me andningen igen på köpet..åh vad jag älskar att vara Josefin just nu -JÄVLIGT IRONISK-

Nu va iaf min dag helt förstörd =(
Ha de bättre än mig, ciao!


"Man ska va glad över det lilla man har"
Men om man inget har då?


Uppdatering:

HAHAHAHAHAHAHA Okej jag insåg precis att Lena nog tycker att jag ska skaffa pojkvän lr nåt snarlikt hhahahaha jag dör av skratt du e för rolig du! LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV YOU =D


Ps. Jag kommer behöva läsa MaC på komvux om jag vill komma in i Halmstad, Karlstad eller Malmö, d har jag faan inte tid med jue =S kommer aldrig klara d =( får la bli Kalmar iallafall då =/.Ds

"Hur många rutor gör dig glad?"
- Jag skulle säga 4, alt. allt du har å erbjuda ;)
- Jag skulle säga 5, alt. att du följer med mig hem ;)

DÄRRÖ jag fick allt sista ordet =D woho!
Vi e rätt roliga du å jag Marcus me våran "trötthumor"
Jag e iaf den roligaste människan jag känner hahahaha =D

Kommentarer
Postat av: Lena

Jaa.. :P men du läs Matte C med mig :D så kan vi plugga ihop :D Osen drar vi till Karlstad Universitet och pluggar :) Så behöver vi inte åka själva :) JAAA :D Vilken bra idé :D

2007-12-11 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback