Bleeding Love.

Imon ere  endast 5 dagar kvar till julafton..woho =) och 6 dagar till juldagen vilket betyder FEEEEEEEEEST!!!
Så de blir till att fara in till stan me lilla Lena-mitt-bena å Julhandla på Torsdag..bättre sent än aldrig.
Helgen har förövrigt varit nice..filmkväll i Fredags å Krogen i Lördags =)
Lena, vi får sluta fylleäta så jääävla mkt de e ju pinsamt =O hahahahahahahaaha!

"När katten är borta ramlar skorna ur skåpet"
-Rena Rama Rolf
Okeeej? Haha =D

Dom ringde från Östra igår btw..slipper en stor operation =D blir bara dränering så ska bara ligga inne över natten å sen får jag dock gå me en fucking jävla dräneringsslang i magen i några dagar här hemma  *låter äckligt* jag låter som ett jävla hus! hahaha men jag slipper feeting ärr iaf =D!!! Så sorry Lena vi blir nog inte scarfriends trotts allt =P. Fast det beror ju på..om inte tömningen funkar får dom ju ta till andra åtgärder..varför dom väljer att testa att tömma den är för att dom helst plötsligt inte e säkra på att den utgår från mjälten utan kanske från bukspotskörteln =/ *vad den nu har för funktion?* den är iaf tydligen jäkligt viktigt för kroppen å får inte komma till skada...lääskigt ^^.

Asså fyfan..jag har sagt de 100 gånger förut å jag säget de igen..DOM HÄR 5 VECKORNA HAR VARIT FETT TRÅKIGA!!! Three to go ^^. Tur att de blir operation innan min födelsedag iaf! Jag vill börja jobba igen men framför allt vill jag börja rida Svala igen!!! I miss it so fuucking much!!! =(
VART TOG MITT LIV VÄGEN? Halllåååå? Nån som vet? Jag vill ha tillbaks de nuuuuuuuuuuuuu!!!
I think I'm gonna loose my mind!

Och jag har sån ångest över att jag kommer behöva försöka läsa MaC på komvux fr.o.m Januari...kommer ju ALDRIG klara de =S Och hur ska jag hinna? =S Jag behöver ju jobba!!! Fyfan asså.


Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

But something happened
For the very first time with you
My heart melted to the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy


But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding


Leona Lewis - Bleeding Love, finaste låten denna julen iaf! <3

Jag Ska Aldrig Mer Bli Kär! Seriöst.

Tack för mig!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback