15 Dagar Till Julafton!

Woho inte alls långt kvar nu!
Jag har dock inte köpt några julklappar än =S men vet typ vad jag ska köpa så d e nog rätt lugnt =)
Imon ska jag äääntligen till Östra! Fan ta dom om dom har bokat en operation i typ slutet av Januari :O jag e svin rädd för de!!! Eftersom jag fyller 20 den 1 Februari lixom! (Kom ihåg de datumet ;) Vill fan inte ligga på sjukhus då!
Sen blire in t stan å kolla Jacka..va inne me Lena i Torsdags å köpte lite å kollade runt så nu vet jag vart d finns fina jackor iaf =).

Och igår va jag, Lena, Elina å Fredrik (och ca 60 pers till!) på julfest i st.höga som Johan och Andreas hade fixat! Guud så fint dom hade gjort de med sånghäfte å utsmyckning i hela lokalen! Och i princip alla hade tomteluvor (alla utan dom som va för "coola" för luva ^^) så de blev värsta julstämningen så mysigt va! =D Ah de va iaf en jäkligt nice å lyckad fest igår, jag hade iaf kul =D Jag å Lena gick hem sist typ haha kl 4 hade alla helt plösligt dragit :O hade dock en rejäl baksmälla imorse, de va inte lika kul.

Sitter här å skriver önskelista nu hehe

* EN NY DVD
 (en som inte går sönder efter 2 år)

* MAGDALENA GRAAF'S BOK
 "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

* PARFYM - BRITNEY SPEARS "Fantasy"     
*PARFYM - YVES SAINT LAURENT "Babydoll"
* EN VIDEOKAMERA
* ROSA PS2 MED SINGSTAR
*PENGAR TILL EN NY HÅRDDISK/LAPTOP


De e vad jag kommit på än så länge iaf hehe Nice va? =)

Nej nu ska jag borsta tänderna å shit sen soova ska upp fett tidigt imon!
Tack för mig!
Over And Out. . .

Världen e så läskigt liten va! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback