Josse & Lena Goes Wild @ RESPEKT

Ja herregud asså vilket party de kommer bli! imon ska jag å min partypingla no.1 nämligen till Respekt å de ska bli så jäävla kul!! Helvete va röjj de blir =D Fast får väl tänka på att DE E FREDAG DEN 13E  =P. Oj Caps lock, orkar inte skriva om haha =P. Kommer väl ramla å slå mig lr nåt som vanligt haha, den studen den sorgen =P.

Kvällens upplägg:
18.00:  Förfesta hemma hos mig
21.00: Buss in till Gbg
22.00: Förfest nr2 @ Keybar! Alla shots 24:- de gillar vii =D
23.00: Drar vi vidare till RESPEKT! <:o)
02.30: Hemfärd ( tyvärr! =( ) efterfest? =P

Nicenice!

Idag har annars varit en soft dag faktiskt..men fick skippa Ganti för jag håller på me Religionsuppgiften å har gjort NÄSTAN 3 punkter av 4! (Känner mig duktig =P) Har bara Söndag på mig nu,å då ska jag hinna rida å gärna köra en sväng, panik på en spik, hjälp =S! Ska bli såååå skönt när denna veckan är över!
Men snart måste man börja me projektrapporten eftersom den ska va inne om 3 veckor...uusch =( å nationellt prov i Engelska B den 4 maj oxå...omfg säger jag bara :O flippa på min lärare igår, förvånad att jag inte fått utbrott tidigare asså! Hej och välkommen kära IG!
Har varit på Steeeeeeeeeeenungsbaden idag oxå! Lika underbart som vanligt!
Hoppas verkligen jag får extrajobb!!!

Imon kommer bli en kanondag, om jag får bestämma!

Tack och hej,
 Leverpastej
!

På tal om leverpastej, nu blev jag hungrig =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback