I'll Never Let You Go..

Sista dagen på lovet, rätt deprimerande faktiskt..åså ere as dåligt väder ute idag! Blää!
Snöade ju å grejer igår..ja herregud va de snöade! Men idag ere borta, YES! Palla fan inte snö Nu!
Har föresten inte ens fått nåt lov, bara tre dagar, varav ena dagen spenderade jag på postkodsmiljonären haha ^^ Har ju jobbat alla andra dar.
Men jag behöver pengarna såå....har bara lite ångest över religionsuppgiften får väl sätta mig me den ikväll lr nåt för nu ska jag snart iväg t stallet me Lena, om hon blir klar detta år dvs haha ;P.
Fan de e nästan så att jag inte vågar gå på Engelskan imon..har ju inte läst nåt i boken som ska va utläst imon!
Kommer få feeeting utskällning..jippii...CP!

Skitsamma, i Lördags blidde de Påskparty me Tjejjorna de va niice! BLVD e en bra krog faktiskt..stort å bra..
BLVD må ha stilen, men GP har fanimej alla heta killar! =D
Såg fan ingen snyggning i Lördags asså...tragiskt!!! Hahahaha
Iofs e jag jäkligt kräsen men =P

-Va gör du?
-Ne jag kollade bara om DJ'n va het, å de va han!
HAHA sån är jag =P  Bääst =D


Ne nu drar jag mig!
Ciao

Ibland börjar man ju undra asså..när en viss person (nämner inga namn) tydligen hade fest å man själv inte fick höra ett knyst om de...iofs skulle vi ju ändå ut men ändåå, man kan väl nämna de? Eller "KOMPIS"?
Kompis in my as! Detta ska jag komma ihåg!


Rob Mayth - Barbie Girl (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback