Helgens Festligeheter.

Jajjjamensan denna helgen blidde de party både Fredag & Lördag som på dom gamla goda tiderna!
Givetvis med min partyplinga no.1 ! Dyrt blev de, men kul va d =P.
Kom fram en tjej till mig när vi va på Gamleport i Lördags å ba:
 "Shiiet va fint hår! Är de äkta? Lova mig att du aldrig klipper av de!"
HAHA värsta gooingen =D klart som fan de e äkta, här kör vi inte me någe fejk inte ;)

HAHAHA Lena, om jag säger såhär
"Hallå vart e du?"
"Jag e på toaletten"
"Jag e oxå på toaletten! Vilken e du på?"
"Den vid baren"
"Jag med!"
Hade letat efter varandra i 20 min, å vi va på var sig toalett vägg i vägg hahahahahaahhahaha =P.


Haha å Viktor..du e så rolig =P. Att jag inte dog av de smset asså =D hahahaha!






Faaan va jag stör mig på dig asså ärligt talat åååååååååå jag e så förbannad å inte minst irriterad, att d ska va så JÄVLA svårt att svara på ett sms?! Lr va normal när man ringer? Hon vill ju bara ha tillbaka sin tröja kan du fatta de lr de tar 10 min från dig till stan e de verkligen så jobbgt att komma å lämna den när vi väl e där inne?
GAAAAAAAAAAAAAAAAH FUCK YOU! :@ Sug din egen kuk, om du kan hitta den dvs! ^^
Jag har inte tid med sånna som du...ditt egna jävla fel att jag e förbannad, jag vill inte va förbannad på dig egentligen men you made me, fuckface!!!
Jag ångrar att jag ens träffa dig...


Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback