Entourage

Haha ja då sitter man här igen i brist på annat att göra ^^
Ska jobba 18-22 idag..typ sovit hela dagen hehe de har varit rätt gött faktiskt =)
Borde sitta med religionen men jag pallar inte asså =S har tills nästa Söndag på mig så jag får väl sitta hela nästa vecka lr nåt..need my book som är i skolan!
Och på tal om bok, har ju en engelskabok till Tisdag som jag inte ens börjat läsa!!!
Eller jo har läst ETT kapitel..
Hej och välkommen IG säger jag bara..
Tänker fan inte läsa den jävla boken, punkt slut!
Kan göra glosorna men inget mer!
Åååh va jag hatar Engelska B!!!!!!!!!
Gaaah kärringjävlen till lärare gör inte livet enklare om man säger så!
Ååh har så mkt å göra nu asså fan vet inte hur jag ska hinna med allting!
Måste ju hitta skor till balklänningen och körkortet ska vi inte ens tala högt om!!!
PANIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Och jag bara ääälskar Basic Element som jag förövrigt nämnde i förra inlägget men asså shiiet nya albumet e verkligen huuur bäst som helst!!!
100% Kääärlek!
Men sitter å funderar på vilken Genre dom tillhör =P kan fan inte komma på de..lr asså vissa låtar som tex "I'll never let u know" å "Entourage" eller "raise the gain" e väl ändå Dance men de andra? House? Ne vettefan asså =P.
Sicka problem jag har HAHA =D

aja, som sagt, jobba ikväll då...samma sak imon..men ska kanske ut imon ändå..jag vill till Park Lane lixom!
Men fåse hur d blir me de...på Lördag blire iaf ett jävla party säger jag bara!
Påskafton woho!
Blir me bruuudarna bara denna gången!
Vi äger så skönt när vi bara e tjejer ;) haha
Blir väl BLVD lr Barsidan skulle jag tro..
Wish pallar man ju inte längre iaf..å GP e jag inte sugen på heller..
Keybar kanske...äh fåse..


SOL SOL SOOL!
De e i sånna här stunder man bara äälskar livet! =D



Sist men inte minst vill jag bara säga att jag älskar min baby mest av allt i hela världen även om han går mig på nerverna ibland =P! Unreplaceble (L)
"Ni är så fina ihop, du å Ganti"
Sånna kommentarer blir man bara så himla rörd av!


Tack för ordet!
Soliga Hälsningar //
Jo s s a N


Om jag bara kunde glömma dig nångång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback