3 April 2007

Jajjamensan nu ere Påsklov å grejer de e lite nice men jag ska jobba typ hela lovet f.r.om imorgon Onsdag så nåt vidare lov får jag dock inte =(
Men så länge jag slipper skolan å tjänar pengar så ere fina fesken som Fugelstam skulle sagt ;)
Fint väder ere oxå! Woho =D men kallt kallt kallt!

Mmh nu sitter man här å tänkt börja på Religionsuppgiften som ska va klar nästa vecka å jag har inte börjat =/
(DET ÄR EN UNIVERSITETSUPPGIFT!!! Fatta va min lärare e störd i huvvet lr!)
Gör allt för att inte behöva börja på den typ..nu har jag ca 3 timmar på mig tills jag ska till stallet..palla...
Kommer aldrig klara den =( har idag på mig + lite på Torsdag innan jag börjar jobba å kanske Måndag oxå..
Skulle lixom behöva 7 hela dagar inte 3 halva dagar!
Omg, skjut mig så jag slipper lida...tyyyypp...
Jaja whatever hon kan ju inte ge mig IG på kursen så!

"The DJ's in the house" @ Park Lane nu på Fredag å jag vill verkligen verkligen dit asså!!!!
Tänk dig en kväll med baaaaraaa sjukligt bra house!
Men jag jobba till 20.15 så de blir nog inget me de =(
MEN JAG VILL!!! Fan måste lösa detta på nåt sett!
Räcker med att jag missar alla feeting fester på Skärtorsdagen ='( !!!

Hehe å igår va man med Elina å hennes klass på inspelningen av Postkodsmiljönären..värsta luffigt =P
Kolla på Torsdag ffs ;D!
Elina, PASS PÅ ! Hahaha =D


Btw before u go, I want to say I LOVE BASIC ELEMENT =D
Seriööst nya skivan is fucking geniuuuusss!!!! Finns fan ingen låt som e dålig!
The Empire Strikes Back Mix Tape Vs Alex Moreno e helt underbart!
Utan musiken hade jag ärligt talat inte överlevt vardagen asså!
Åååh va den skivan e bra!!!! =D =D =D


Aja shit the same!
Nu ska jag sticka,
PusshaaaaaaaaaaaaaY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback